Fuuuck

Så jävla typiskt att ja missa en fråga på tentan... fick värsta blackouten å fatta it frågan, den va ju värd 15p ju för helsike!!! Å den va ju skitenkel egentligen... faaan, nu lär ja ju bara få godkänt, om ens det :(

Så rutten ja är asså... kom på svaret precis när ja kom ut från salen, men då äre ju lite för sent att ändra sig, hehe...

Jaja.. shit the same, nu äre grillkväll hos Stalin som gäller :)  har just surrat me tjejerna om vem som tar med vad, å ja står naturligtvis för bea-såsen, haha.. Har även hunnit vara iväg å hämta ut mina tapeter, som kom idag :) plus att ja dragit en sväng me dammsugarn här i gamla läggan... var absolut på tiden, har nog it städats här sen 3 veckor tillbaka.. the sucker har ju stått i min nya lya så...

puss å hey
ten-four

Kommentarer
Postat av: barro

Haha, tack du men efter allt slit tror jag att vi behåller´t själva :) Ha en kul ferre ikväll, ta en stänkare åt mah, jag jobber :/ SUCK. Kramar Carro

2007-06-15 @ 15:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0