Bilder på lyan...Before

Hänger just nu hos elin, hon städar å donar, å jag kollar runt lite på nå sköna bilder. Hittade bilderna vi tog på min lägenhet när vi höll på att riva å renovera... så här kommer en liten sneakpeek på hur fräsch å fin den va innan... NOT.

Eftersom ja inte har nån egen kamera, lär de väl dröja lite innan ja lägger upp hur det blev nu när det är klart... men men.. det kommer.. Jag lovar :)


1.   2. 3.  4. 
 5. 6.   7. 8.

1. fina köket... eller inte
2. mjukis som fejar i köket
3. mera kök... lägg märke till den eminenta färgkombinationen... hahahaha. Måste vart en färgblind stackare :)
4. badrummet, som inte har målats om sen år 1423
5. jag river tapet i "sovrummet"... eller köket som det också numera fungerar som
6. vardagsrummet
7. ronja sitter i vardagsrummet, bredvid dom största garderoberna i nordeuropa... dom rök, by the way :)
8. elin är cool.. i hallen (som hon målade ALLDELES själv) hehe, and darn proud of it

Fint va? Som sagt... nyare bilder kommer :)
puss puss
ten-four

Kommentarer
Postat av: Viiiiincheeeenzooooooo

SCHEISSEE vilken skillnad GAAAAL! herregud va fab du har det nu! Puss

2007-06-28 @ 21:59:42
URL: http://annamika.blogg.se
Postat av: barro

Hej & hå, hoppas du haft en träävlig helg mit dina parents.. *jag är lite svensk-tyska-engelsk-språkig idag* :)

2007-07-01 @ 21:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0