00.00

Nu är klockan exakt 12, ja har precis kommit hem, å inga spöken i sikte än så länge iaf... Tur ä väl det..
Har varit å hämta nyckeln till min lägenhet ikväll och det känns så jäkla bra.. läggan kommer bli sååå fiiin :)
The downpart är dock att det tydligen vimlar av spiders där nere i min källare, och att dom så lämpligt glömde berätta det... ja är ju för faaan skiträdd för spindlar!!! När ja kolla in mitt förråd, såg ja den största jäveln någonsin... satt på väggen å var 2cm kropp å totalt typ 5cm inklusive ben!!! Trodde ja skulle svimma.. Elin samma sak!

Jaja.. får väl ha dammsugarn redo 24-7, i ett försök att förinta dom äckliga fanskapen!

Har hursomhelst varit en underbar dag.. har haft offentlig upphandling me Patric.. till klockan halv 4 ungefär. Sen vare hem en sväng å ta hand om lillkarten. Efter det for vi hem ti elin å käka.. sen gjord vi it så mycke, bara vänta på att hyresvärden skulle ringa å säga att ja kunde hämta nyckeln!

När ja prata me honom så sa han att ja skulle hämta färg, tapeter mm hos Colorama.. (konkurrenter till dom ja fick jobb hos) och att ja fick fria händer när det gäller inredningen i läggan!!!! Den är ju onekligen i ett akut behov av renovering å förnying, så det kändes jäkligt skönt... plus att han står för alla utlägg.. så nu äre bara att shoppa loss ;)

Ska behandla läggan som det vore mitt barn, och se till att den blir i tip-top-skick :)

Har efter det varit hos Stalin.. ja å elin vart lite sugna på cervesas, så vi gick över å joina han en stund.. hann spela lite grand turismo å naturligtvis hänga på youtube! Mycke angenämt..hehe

Men nu äre no dags för lite Branson-love.. han har varit så ensam idag, så nu äre dags!
Sleep tight!

ten-four

Kommentarer
Postat av: annamika

jaaa, jag hr med lääängtat! fy faan va najs =) jag ska bli dränga full! Och jag vill ha mah ett ligg... jag tor att det är som du säger... Jag vet vad jag får och letar därför inte... FUCK ! Måste bli ändring. Puss

2007-06-02 @ 10:16:33
URL: http://annamika.blogg.se
Postat av: barro

Hejje, hoppas du hade kul igår?? Kram Barris

2007-06-03 @ 18:40:12
Postat av: don alezandro

heej alles!
jo det var riktigt skoj i helgen... tack barro för en trevlig ferre :)
kram kram

2007-06-03 @ 20:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0