Mamma

I
helgen har jag haft min mamma på besök, vilket har varit superskoj... kände att ja behövde lite av familjen, eftersom de va så länge sen jag såg nån av dom.

Jag å elin åkte å hämta henne i alvesta, eftersom tåget va försenat.. sen åkte vi till bolemet å köpte lite vin. Väl hemma gjorde vi käk, och satt hela kvällen i soffan å drack vin å pratade :) Elin va me tjejerna på PM å drack öl sen istället.. Drog däremot i mig rätt mycke vin, så ja höll på glömma bort att ja skulle jobba kl 9 på lördan.. Morsan påminde mig runt 23 att vi kanske skulle gå å sova... Somna rätt fort, men blev väckt av en felringare runt 2... Klockan ringde iaf och ja steg upp... vinglade till duschen.. blev vit i ansiktet å höll på spy, hahaha.. Var nog full fortfarande! Körde till jobbet.. skulle nog ha gått egentligen, men va fasiken gör man när jag är försenad?

Jobbet gick bra.. men var helt slut. När jag slutade runt 2, gjorde vi lite lunch, tog en power-nap, å sen gick vi ut på en promenad i bokhultet :) När vi kom hem sen, korka vi upp en ny flarra, å satt i trädgården å smuttade :)
Kvällen gick.. å sen kom vi på att vi skulle ut på krogen! Fixade till oss å sen gick vi ner på PM å drack ett par öl.. mycke najs måst ja säga :)

Igår blev det däremot slappare.. steg väl upp runt halv ett el nåt.. åt litegrann å sen åkte vi ut till slottsruinen å gick där en stund :) Efter det tog vi en sväng förbi elin å sa hej... å sen åkte vi hem å grillade alla tre.

Kändes dock lite ledsamt att lämna av mamma på tåget i morse... men men, får väl åka upp till tibro senare i sommar istället!

Idag vette tusiken va ja ska göra.. hade ju tänkt klippa gräset, eftersom det ser ut som en äng på gården, men då orkade ja inte släpa upp klipparn uppför källartrappan... huh, så typiskt. Så det blir väl å ta det lugnt idag... städa å fixa istället :)


Kram kram

Kommentarer
Postat av: pappa

härligt att ni fick en bra helg i hop,nästa gång ere min tur/kram papphammar

2007-07-03 @ 09:36:19
Postat av: Z

jaa.. det blir de absolut :)Du är så välkommen!
kram kram

2007-07-04 @ 20:34:47
Postat av: Anonym

hej hjärtat! va kul att du hade det bra med mamí. man behöver dem mer än vad man tror (eller vad vill). Ringer när jag kommre hem. Pussen!

2007-07-05 @ 12:20:54
URL: http://annamika.blogg.se
Postat av: zed

låter bra de gumman!! hoppas du får det härligt me din mamí å papí också :)
pus pus, hörs sen

2007-07-05 @ 15:47:54
URL: http://coolazandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0