Bar-jumping

Ikväll hade ja å pojkarna tänkt gå på pubrunda...men eftersom alla verkar vara panka, så får vi nog hålla oss till en å samma :)
Blir nog jag, pontan å stalin som ska ut en sväng, å ev henke också... ska bli kul å göra stan me dom faktiskt! Sitter hos mig på söder, så alla är välkomna!

Igår vare också najs.. vi satt ett gäng hos stalin å grillade å drack folköl... å sen spelade lite hockey på PS2 (jag förlorade såklart) Hann även kolla lite på skrotnisse!! å hans vänner, vilket var riktigt kul... har ju it sett de sen man va liten, hahaha.

Jaja.. nu ska ja iväg å skjutsa annica å tobbe på 30års kalas... sen blire att duscha å gö sig iordning :)

God afton!
puss

Kommentarer
Postat av: Elusen

Åhåhå..skrotnisse å hans vänner... så längesen! Måste jag med se...hehe. Hoppas ni får det skoj ikväll! Själv ska jag busa ;) Pyss

2007-07-14 @ 19:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0