13.36

Sitter i gamla lägenheten just nu... har varit här en snabbis för att göra sista städningen, efter att vi målade igår. Nu är den i tip-top skick, och den bruna randen i vardagsrummet är gone!

Veckan har i övrigt varit bra... vi har hållt på här i läggan nåra kvällar, och dagarna har jag mest jobbat. Har dock ledigt igår och idag, så de är skönt. Började igår me att måla om mina egna köksluckor, så dom får EN färg och ser någorlunda lika ut. Tror de blir rätt najs faktiskt. Har även beställt nya beslag å ska väl fara å köpa lite nya lampor som ska sitta under skåpen... om bovärden vill investera förståss...

Igår kväll gick ja å annica på Harrys å tog en öl å skvallrade...mycke angenämt :) Var helt dött me folk, men de var ändå mysigt att bara sitta där när regnet öste ner å smutta på en kall en. Tog mig även råd att beställa pommes å bea-sås, and it was devine!!

I helgen blire väl förhoppningsvis lite öl me killarna... pratat me henke, pontana å stalin om vi inte skulle gö en liten raid, vi som ändå är kvar i stan... motför alla de som dragit ;)

Får väl se hur de blir!
Nähä.. nu ska ja hem till min nybakta kladdkaka å kolla ännu mer på SATC :)

Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha... det är ju sjukt gott med pommes å bea *avis* fest hos mig den 28 juli :) Puss

2007-07-12 @ 16:37:59
URL: http://annamika.blogg.se
Postat av: Sis

Hej sis! Sis här. Låter som att du börjar få ordning på palatset, de är bra det nu när vi snart ska komma ner å våldgästa :D. Bengan har 2 veckor kvar ti semester sen kommer vi! Hoppas att du inte längtar allt för mycke efter din kära lillasyster :D I do miss you, puss å kram så hörs vi snart

2007-07-12 @ 22:36:29
Postat av: zed

hej alles!
Va kul att ni kommer, millan :) Ska bli roligt å hänga lite!!
Elin: jag sacken dä mä... å ja kommer ju nästa helg :)
Mjukis: ska ju ti elin i falken å dricka falcon..hehe. Vi får ta ferren nån annan helg, el varför it nån vardag när vi börjar lite senare..tsss
puss på er!!

2007-07-13 @ 22:46:22
Postat av: barro

Zed, det är fest hos mikis NU ihelgen, den 21...då får du komme! Det är dock jag som styrt opp ett så mikis kanske inte vet om det än..haha. Men det blir kanon!

2007-07-15 @ 12:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0