Sista fikan me gänget

Idag blire till störst del plugg. Har tenta i strategiskt inköp imorrn, som jag tror kommer va skitsvår. Har dock nada ork kvar, så det blir förmodligen omtenta i januari... nån gång ska ju va den första, right!

Anyhoo...Dom som läst kommentarerna på mitt förra inlägg, borde onekligen vara medvetna om att vi tjejer tänkte ta sista fikan innan jul idag. Vet inte vars vi ska fika än, men alla som vill är välkomna att hänga på. Kl 14 träffs vi på stan! Ska bli kul å träffas allihopa igen, verkar tyvärr bli svårare och svårare med tiden att kunna skramla ihop alla. Vad det nu kan bero på? Tror barris får börja jobba vanliga tider snart ;)

Snart äre iaf jul, och jag fick massor av choklad och en skitfin ljusstake från jobbet igår.
Love it ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du me o plugga eller? Henke kommer till mig runt 11.30 cirkus... Puss

2007-12-20 @ 10:20:20
Postat av: z

joo det skulle jag väl kunna göra.. men du ska me å fika kl 2 sen va??
pus

2007-12-20 @ 10:25:43
Postat av: Anonym

Nä det blir nog inte att jag följer med. Vi ska plugga hela dagen... Men kom du sen då. Puss

2007-12-20 @ 10:44:07
Postat av: barret

Haha, allt är Barrets fel, jag vet, jag är dålig! :) Klart ja inte är för sjuk för fika i em, men jag kommer ha svårt att ta mig ner till stan..my back is totaly broken..går som en gammal tant, haha! Ses sen, ska dock inte uppehålla er för länge, vet att ni måste plugga! Puss

2007-12-20 @ 10:49:07
Postat av: Mjukis

hej hej... jag tycker att din ljusstake är jättefin å tack för godiset. puss

2007-12-20 @ 11:45:09
URL: http://annamika.blogg.se
Postat av: z

va bra, då ses vi snart.. förutom pluggisen elin ;) Hör av mig om jag joinar er sen!
Kommer förbi dig mjukis på en stund.. timme el så..

2007-12-20 @ 12:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0