Julen 2007

Blev i särklass den grönaste men bästa julen hittils.
Packade väskan, slängde in katten i bilen och drog till moheda me johan på sönda eftermiddag. Väl framme bytte vi bara om och åkte till sporthallen och sparkade lite boll, därefter hem igen och åt skinkmackor me johans familj. Spelade lite spel, kollade på tv och sen bingen.

På julafton blev det morgonpromme, dusch, mat, vila, efterrätt, paketutdelning med den snyggaste tomten EVER, promenad, kortspel, tv och sen vare kväll. Släppte även ut bernie på balkongen på övervåningen, vilket resulterade i att han klättrade upp på räcket å sen vidare upp på taket. Så julafton innebar även kattjakt och övertalning på taket innan kräket tordes/ville komma ner igen.

Är jättenöjd me julklapparna också, hade ju absolut inte förväntat mig några eftersom jag sagt att ja inte behövde nåt. Fick iaf nya snajsiga kastruller, handduk, tofflor, sockar, scrubs säsong 5, pengar och några andra godbitar jag införskaffat själv ;)

Juldagen blev hyfsat lugn. Åkte hem å packade upp, skjussade hem johan, köpte karra å slängde mig i soffan å kollade på satc. Gjorde mig iordning och drog till tobbe å annica på förfest. Tobbe låg i magsjuka eller nåt, så de blev till en början bara jag, ankan, mallan å martina innan deras polare henke å jonas kom. Sjöng singstar å dansade innan utgång på grace. Inne på grace var det fullproppat, men jag lyckades ändå klämma in lillrumpan på dansgolvet tills de va dags att gå hem.

Träffade upp johan som varit på oléo vid donken för att köpa mat, och sen släpade vi våra trötta rumpor hem.

Hoppas alla haft en lika fin jul som jag. Längtar redan till nästa och vad 2008 har att bjuda på.
Efter vad som sagts tror jag att det kommer bli oslagbart!

Pussar till er alla ♥



Kommentarer
Postat av: barret

Skönt att du hade en bra jul, med fina klappar och god mat! Puss

2007-12-27 @ 09:57:50
Postat av: Mjukis

Vikken myysi jul du verkar ha haft. Jag mitt smarto glomde ditt paket.. eller jag tog me mah det till vikot. puss o kram

2007-12-27 @ 14:30:38
URL: http://annamika.blogg.se
Postat av: z

äsch då gumman, de gör inget! Jo de va en fin en jul :)
puss på er

2007-12-27 @ 21:54:54
Postat av: Ebbot

Du rockar fett!

2007-12-28 @ 14:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0