Helgens bravader...

Fredag blev väldigt lugn, jobbade till 6, åkte hem å släppte ut bernie och sen iväg till johan. Där blev det mat, idol, promme och mys. Lördag jobbade jag från 9-14 och det va sjukt mycke å göra. Kunder hela tiden plus att vi va en man kort. Efter jobbet drog ja hem, pratade i telefon, och sen hoppa i duschen. Åkte iväg till moheda runt 5 för att fara på 25-årsfest.

Kvällen bjöd på välkomstdrink, mat, frågesport, ballongtävling, limbo, efterrätter, prisutdelning (vårt lag vann), nattmål i form av korv å bröd, och för att inte glömma... öl i massor! Var full redan kl sex tror ja :)
Hade iaf skitkul och de va roligt å träffa johans polare också!

Söndan va däremot något stillsammare. Vaknade hyfsat schleten, åt lite frulle å kolla på film, sen en långpromme i mohedaskogarna. Väl tillbaka blev det vila och lite tv-spel. Kom väl hem till stan runt 5, slängde mig i duschen och drog till mikisen. Satt där en liten stund innan vi skulle till tobbe å annica på glöggkväll. Avrundade alltså en perfekt helg me glögg, pepparkakor och mina wonderbara saffransbullar.
Perfa ♥



Kommentarer
Postat av: barret

Låter som en riktig kanenas-helg det där.. :)
Ser fram emot lördag, måste bara skaffa fram cash nånstans ifrån..mina sista slantar (och då menar jag verkligen sista!) gick till sjukhusräkningen..blää!
Ha en faab vecka hjärtat! Puss

2007-12-04 @ 12:32:27
Postat av: Mjukis

Does it look like I do skruvdragare? Heeeell nooo! Klart att jag vill ha en wedig slagborr. Om inte annat så måste jag ha de i min lägenhet då jag har väggar i ett material som liknar betong. Helvete va hårda... Hehe, gillerru inte bilden, jag tycker dina kinder är så gulliga på den :D Tror jag att heina Johan med skulle tycka, hjärtat! Puss puss å ses snart... :D

2007-12-06 @ 08:51:24
URL: http://annamika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0