Dan före dan före dopparedan

Har precis kommit hem från jobbet där det naturligtvis har varit superlugnt. Vem orkar måla å tapetsera två dar före jul? Innan jobb "skrev" jag tenta i strategiskt inköp. Gick sådär. Något fattiga utlägg och absolut inga resonemang. Gissar dock att jag sneakar ihop ett par usla poäng. Bara 38 poäng från godkänt i sånna fall.

Ikväll blire lugnt. Har inventering kl 0800 imorrn. Ville egentligen hänga me johan ikväll, men trodde han skulle få roligare å va i moheda me grabbarna i sporthallen, än att sitta här me mig. Som ändå måste gå å lägga mig tidigt. Och gå upp ännu tidigare. Tack å lov lånade jag SATC av mikis idag, så jag har lyckligtvis kvällen räddad ändå.

Hej å hå ♥


Kommentarer
Postat av: pappsen

jahaja,inv.imorrn? det suger men blir väl lite deg iaf.ja slappar i min nya stooora sackosäck me ett glas rött,ev,fiske i morrn.kramar/pappsen

2007-12-21 @ 19:52:10
Postat av: z

lät ju inte helt fel... jag tar ett glas vitt å käkar choklad istället :) Joo, inte kul me inv. men tydligen nödvändigt..
kram kram!
Den slutade ticka förresten.. räckte me en liter!

2007-12-21 @ 20:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0