Trött å sliten

Idag, eller hela veckan rättare sagt, har det varit mycket på gång... Har jobbat till 18, kommit hem å sen dragit iväg igen för att fixa med det ena å de andra! Idag har vi haft skola, och efter det blev det hem å ta den alltför negligerade disken... Fixar me hemtelefonen, så nu funkar den, å sen studsa iväg ti mjukis som har lagat middag :) Efter de sätter vi igång me att kombinera plugg å färgar mitt hår! Blev lite mörkare än ja trodde..men shit the same.. hä väx ju ändå ut eller tappar glansen rätt pronto så :)

Runt halv 10 drog ja mig hemåt, för att möta ännu en negligerad grej... katt-rackarn, som är så kelsjuk att ja dör..hehe. Jaja.. rätt skönt å komma hem till nåt iaf! Sen tog ja en välbehövlig städning av toan också, plus att ja hann prata me elin i telefon och samtidigt me stalin på msn.. och en skön dusch mellan eller före allt...har glömt bort...Snacka om multi-tasking iaf.. så de är it konstigt att jag just nu håll på somna, hehe..

Jaja.. nu ska ja avnjuta kvällsprillan och ett avsnitt me mina vänner i Scrubs!!
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Elus

Du är inte dålig du som klara av så många saker samtidigt.. själv har jag problem att fixa en sak.. *suck* Puss

2007-08-10 @ 15:21:25
URL: http://elus.blogg.se
Postat av: zzz

hehe.. kan de vara pluggandet som it gick så bra el?
puss

2007-08-10 @ 18:26:25
URL: http://coolazandra.blogg.se
Postat av: Elus

haha... ja att du känner mig så väl är konstigt...haha Puss

2007-08-10 @ 18:39:41
URL: http://elus.blogg.se
Postat av: barro

Nää, hade lovat en polare att festa hemma hos henne så vi drar dit sen.. Men vi kan la ses på stan...vart ska ni efter festen, deluxe, grace, terrassen??? Have fun 2 nite!

2007-08-11 @ 15:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0