Sunday sound

Ligger i soffan och njuter av Israel Kamakawiwo'ole och hans somewhere over the rainbow...Den är bara såå bra, börjar nästan grina varje gång jag lyssnar på den! Känns så härligt å bara ligga här och tänka igenom helgen, och hur kul vi hade igår...

Elin, mjukis och linnea kom hit strax före sju igår och korkade upp flaskan. Lite senare kom mimmi från klassen också, vilket va kul.. på tiden att hon hängde me oss på fest, vi har ju bara gått ett år i skolan, hehe. Lite senare dök wiggah och macke upp. Pratade me mama igår också förresten, så det blir nog att ja åker upp till pite runt den 3e september och stannar nåra dagar... måste ju hjälpa till lite me huset och ta reda på mina grejer som ja vill ha kvar innan dom flyttar. Hursomhelst... runt halv tio kom johan hit, och jag blev verkligen glad för det!

Runt 12 blev det iaf utgång, men tyvärr kom vi inte in på terassen så jag och elin gick till PM å satte oss och tog en öl där istället. Då träffade vi limmet och hans polare, vilket va trevligt. När PM stängde drog vi till Grace där jag, limmet och skejt (vare så han heter elin?) gick in. Elin å Mimmi fick it komma in där för det va tydligen 25 igår, så dom gick nån annanstans. När grace stängde bar de av till Alibaba där limmet bjussa på pizza :) Tack för det!

Lite senare kom elin dit och käkade me oss också, och sen vare hemgång som gällde. Drog väl mina trötta fötter över tröskeln runt 3 och stupade i sängen direkt! Sov som en stock till 9 imorse, hämtade datorn och kollade på scrubs i sängen tills ja somnade om :)

Halv tolv ringde mjukis å väckte mig.. och då vare dags för sanering av lägenhet! Linnea spillde rödvin på min nya klänning och i soffan, så vi får väl se hur bra det går bort.... iiiiih

Jaja.. nu äre matdags igen känner jag!
Over and out

Kommentarer
Postat av: Mjukis

Zeeed, my beloved. Det var en kanonrolig kväll igår! Jag hade det fett hos dig. Hoppas att fläcken går bort! Tack för komplimangen, det värmer! Ses imorron! Pussilago!

2007-08-19 @ 19:53:01
Postat av: barro

Fan, det var ju surt att ni hade så jävla kul då.. Haha! Hoppas dock på roligheter nu i helgen, är ledig o ska hem till viken en sväng, sen blir det nog några kalla på PM på lördagkväll.
Tycker vi ska samla ihop oss till en fika snart, är i stort behov av skvaller-tjejsnack.
Kraam

2007-08-20 @ 16:40:45
Postat av: zzz

joo de låter som en toppen-ide måste ja säga.. kan ju ta nån gång nästa vecka kanske :)
Måste nog tyvärr anstränga oss denna vecka med skolgrejer, så när det är klart vore ju skitkul å träffas allihopa :)
kram kram

2007-08-20 @ 18:30:54
URL: http://coolazandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0