Long day

Började dagen med att för en gångs skull vara pigg.. somna runt 11 igår, så ja kände mig faktiskt utvilad imorse när klockan ringde! Tjugo över åtta stod mjukis å gasade utanför för att hämta upp mig på väg till skolan. Väl där, gick tiden såååå jäkla långsamt att ja höll på dö. Och efter lurren hos elin blev de då inge bättre... halvsov över bänken å hade svårt att höra vad Krille P hade att säga... När det nalkades eftermiddagsfikat började ja kvickna till, och höll mig iallafall vid liv sista timmen :)

Efter skolan drog ja å grabbarna å spelade bandy på skrivab ett par timmar... gick skitbra, trots att det var säsongsdebut. Glömde dock stretcha efter, plus att jag blev översprungen av stalin... så ja lär väl vara hyfsat mör imorrn... huh.

När jag kommit hem från träningen kom mjukis upp å käka middag me mig, å satt här en stund å kolla på gamla kort.. najs me nostalgi och kul me allt sånt som man glömmer bort under tiden! Kvällen blev dock himla trevlig... gick till mjukis nabourhood på en fest där stalin hängde, och tog en öl me dom innan dom skulle ut. Hade fått sms av johan, som hade spelat match idag, och han undrade om ja it ville hitta på nåt nån dag...  :)

Sa naturligtvis självklart... så vi ska ses imorrn när han kommer hem efter träningen :) himla gla blev jaa!
Jajja.. nu är no tvätten klar, så ja ska ta å hänga upp han!
hoires my peeps

chach


Kommentarer
Postat av: Elus

Det är ju heelt underbart.. och fotbollskillar ska vi ha =) hahahah puss

2007-08-16 @ 13:25:44
URL: http://elus.blogg.se
Postat av: zzz

jo ja men ju de :)
puss

2007-08-16 @ 19:22:13
URL: http://coolazandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0