KarlOskar-helgen

Jobbade i fredags till 18, åkte hem å ringde syrran för att höra när dom skulle komma! Då säger hon att dom är typ 50 min från Växjö :) Fatta kul!!
Runt 19 snåret dök dom alltså upp, hon å bengan, i sin nya bil...värsta kombin, hehe :) Skitkul vare verkligen att dom tog sig ner.. blir ju lite långt mellan gångerna ibland. När dom hade duschat å fixat iordning sig gick vi ner en sväng på stan... syrran ville se lite artister, men eftersom vi it kom ner förrän runt 10, så hade ju alla spelat klart!
Vi hookade även upp me annica å tobbe en stund å tog nån öl me dom i tältet! Sen gick vi en sväng runt på stan å kollade lite, tog nån öl till, å sen bar det hemåt!

Sen jobbade jag lördan till 2, och efter de gick vi ner på stan en sväng för å kolla på nalta kläder. Åkte hem, gjorde mat å piffade upp oss. Sen bar de iväg till tobbe å annica som hade förfesten. Här dracks det i fina mängder... dansades å sjöngs. Jag å syrran ramla ju naturligtvis när vi höll på dansa :) Inte snyggt, tur vi it slog i nåt eller att vi it gjorde illa oss, hehe.
När klockan började närma sig elva-halv tolv, gick vi i samlad trupp in till stan. Väl inne blev de grace, som inte va såå ösigt denna gång. Gick därför ut till tälten å fortsatte festandet :) Hade ju dessutom stämt träff me Johan, som hade sitt bar-häng där!

Söndan så åkte millan å bengan vidare på sin sverige-turné... skulle hälsa på mammsen i tibro nåra dagar. Jag hoppade i duschen å sen blev de soffan, godis å sex and the city hos mjukis HELA dagen. Båda sov i omgångar, tills henke ringde å väckte oss. Drog till donken å köpte nuggets å dipsås, å sen blev det soff-häng resten av kvällen. Runt 10 tyckte ja de vore bra om jag gick hem å sov istället ;)

Såå.. då har ja rapporterat om helgen! Skönt... får väl se om det kommer lite bilder sen också.
jag, syrran å bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0