Kalasdag igår

Måste bara säga att ja hade en underbar födelsedag igår.. kvällen spenderades me barro, mjukis, elin å emelie på båtsmannen i stan där vi drack kaffe och ett par öl, och bara pratade/skvallrade!

Hade absolut inte förväntat mig nåra presenter, så ja blev mer än överlycklig när dom sötaste hade köpt en vattenkokare till mig!! Så jävla gulliga är ni :)

Vill bara säga tack till alla som ringt/sms.at/msn.at och på annat vis grattat mig!! Ni är för underbara, och ja älskar er alla ♥

Inne på båtsmannen:
jag, elin, emelie, mjukis och barro som fotar :)


Puss å kram... på måndag äre hemfärd till pite, så vi ses nästa helg!


Kommentarer
Postat av: Elise

Det vore trevligt att bli tillfrågad någon gång när det vankas fika igen

2007-08-31 @ 11:01:04
Postat av: zed

joo.. förstår de, men det va dom som sa att vi skulle fika för att ja fyllde år.. hade inte engagerat mig i det, utan det var tjejerna som styrde upp det hela :)

2007-08-31 @ 11:13:30
Postat av: barro

Hihi, tack själv, var trrevligt värre.. Ha det bäst på hemresan så ses vi när det är fotbollsferre! :)

2007-08-31 @ 14:37:28
Postat av: Mjukis

Hey girl! Vi kan ju it bara sitta hemma hos mig och dricka te i höst, right? Puss Love!

2007-08-31 @ 23:11:16
Postat av: zed

hehe.. neee hä gå ju it:)
puss

2007-09-01 @ 10:05:08
Postat av: mjukis

jag ser att du har användning för vattenkokaren... jag skulle döö utan min sån :/ Sorry Elise (mah bad), det ska vi tänka på till nästa gång. Morsning korsning barnförlossning.

2007-09-01 @ 11:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0