It's ma birthday!!

Då var man 25 då... Märks i kroppen måste ja säga.. Gjorde nåt vaising med ryggen på innebandyn igår, så ja går som en gammeltant just nu. Har skitont och är stel som en kratta... Sånt kommer väl me åldern antar ja..hehe

Dagen började dock bra.. fick inte tårta på sängen, men massor av grattis-sms och trevliga hälsningar på msn!

Efter att ja kommit hem från johan slängde ja på lite tvättar och satte mig framför tvn. Runt lunch åkte ja å shoppade lite presenter till mig själv och sen kom elin hit å drack kaffe :)

Ikväll blire fika me tjejerna på PM... mycke trevligt!

Nu äre lite tentaplugg som gäller.. eller kanske lite mer friidrotts-VM... Måste.....sluta......titta.....men de är ju så spännande!! Tyson Gay är kung :)

Tack alla söta för era fina hälsningar förresten ♥

puss puss

Kommentarer
Postat av: Elus

GRATTIS IGEN GUMMAN! Pussar.... =)

2007-08-30 @ 17:07:55
URL: http://elus.blogg.se
Postat av: zed

taaackåsåååå :)

2007-08-31 @ 08:29:17
Postat av: Mickan

Heey! Kul att du hittade mig=) Du får ta och sjunga Bo Kaspers-låten till mig. =P Annars kan jag ju bara ladda hem den iofs. Allt bra? Och du? Grattis i efterskott! =) Kramar

2007-09-01 @ 17:54:44
URL: http://miickan.blogg.se
Postat av: zed

jaa va kul att du såg att ja varit in till dig :)
Jo du får nog ladda ner.. min röst är inte den bästa just nu hehe..
Allt är super just nu, bara lite sliten från igår!
kram kram

2007-09-02 @ 10:37:24
URL: http://coolazandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0