Att dricka eller inte dricka...

Torsdagen spenderades först på willys och sen hos johan me en god lunch och promenad, innan han skulle iväg på match. Kvällen/eftermiddagen va ja hos mjukis å kolla på Satc. Blev en himla lugn o fin dag me andra ord.

Igår va ja på stan å shoppade lite me mjukis... hitta faktiskt lite för en gångs skull.. bla värsta fyndet av två par skor för 149 spänn!! Inte dåligt för å va mig :) Åkte hem runt 3-4 och åt lite, och sen kom johan, som va jättehungrig, vilket gjorde att vi gick ner på konsum å handla lite kyckling å grönsaker och slängde ihop till en jättego sallad. Åtnjöts me en kall öl och sen lite rödvin! Senare kolla vi på tv å tog en kvällspromme me katten, och sen vare gonatt :) Helmysig fredag me andra ord!!

Idag hade ja ev tänkt åka till honom i moowheeda där det är marknad å öltält å sånt, men de ser ut att bli lugnt i stan iställe... Kanske gå ner en sväng till PM me barro och hennes possy? Skulle ju egentligen ta en jättelugn helg, helt utan alkohol, men de är ju så tråkigt å bara sitta hemma också.. så därför vore ju trevligt me PM.

Så frågan är ju alltså som rubriken...?

Jehepp.. vi får väl la se hure blir helt enkelt.

O&O

Kommentarer
Postat av: Mjukis

Jag vet hur kvällen slutade, Hjärtat! Å du var fab! Älskar dig. Kram & Puss

2007-08-26 @ 11:54:37
Postat av: zzz

tsss.. jag är ju sämst ;) Blev lite fuller kanske..haha
älsk dä mä gumman, å tack för att du följde mig hem!
puss å kram

2007-08-26 @ 12:07:07
URL: http://coolazandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0